این سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده و دارای مجوز مربوطه از وزارت ارشاد است.
تمامی فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند.تمامی حقوق مادی و معنوی هر فایل مربوط به صاحب آن میباشد.
کالاها و خدمات این سایت مشمول مالیات نمی باشد.
- جــوان دیــتا : پلتفرم خرید ، فروش و بازاریابی انواع فایل های دانلودی که متشکل از فروشنده های متعدد، بازاریابان متعدد، پرسنل کاربلد برای خدمات رسانی به مشتریان، فروشنده ها، بازاریابان و کاربران عادی میباشد.
- کاربران عادی : افرادی که تنها بازدیدکننده سایت هستن، فقط مقالات و محصولات سایت را مطالعه میکنند، شاید ثبت نام کنند و از خدمات رایگان بهره ببرند اما تا الان هیچ سفارشی ثبت نکردند
- خریدار : فردی که از محصولات سایت خرید کرده حتی یکبار، این افراد خریداران و مشتریان جوان دیتا هستن که خدمات ویژه ای برای این افراد در نظر گرفته شده، مثل دادن کدهای تخفیف متعدد در زمان های مختلف، ارسال ایمیل حاوی فایل های هدیه و کلی خدمات حرفه ای دیگر.
- بازاریاب : افرادی که ثبت نام کرده اند و دسترسی به بازاریابی محصولات را دارند ، این افراد میتوانند محصولات سایت را بازاریابی کنن از طریق شبکه های اجتماعی، کانال های تلگرامی که دارن و هر جایی که دیگران را بتوانند با محصولات سایت سرزمین فایل آشنا کنند، این افراد از فروش محصولات از 5% تا 80% میتواندد سهم داشته باشند.
- نویسنده : در واقع همان کاربرانی میباشد با نقش فروشنده، در پنل فروشنده ها قسمتی وجود دارد به عنوان مقالات و نوشته ها، که از طریق نوشته جدید میتوانند مقالات خود را برای بررسی ارسال کنند و به ازای هر مقاله مبلغی را دریافت کنند.
- باشگاه مشتریان جــوان دیــتا : جایی برای فعالیت در سایت و کسب امتیاز رایگان، تبدیل امتیاز به کیف پول و خرید محصولات از کیف پول، در کلاب مشتریان افراد میتوانند رایگان امتیاز کسب کنند و در نهایت رایگان به فایل های آموزشی مورد نظرشان دسترسی داشته باشند
- اشتراک ویژه : سیستمی برای افرادی با نگرش اقتصادی، کلی فایل در یک دسته بندی قرار داده شده که در مدت یکسال میتوانید به این فایل ها دسترسی داشته باشید، و در این یکسال هر فایل یا محصول جدید به اشتراک خریداری شده اضافه بشه رایگان میتونید دانلود کنید.
- دوره های اموزشی : فایل های متفاوتی هستن که با فایل های ساده فرق دارن، این محصولات که اسمشون دوره هست، داره قسمت های متعددی هستن، سرفصل دارن، درس دارن و به صورت قدم به قدم استاد آموزش را به شما توضیح میدهد. این مدل فایل ها را دوره مینامند.
- پنل کاربری : هر فرد ثبت نام کننده یک پنل کاربری بهش تعلق میگیره، کاربری عادی و مشتریان پنل کاربری یک شکلی دارن، بازاریابان پنلشان از کاربران عادی پیشرفته تر هست، و کاملترین پنل کاربری را فروشنده ها دارند، پنل کاربری، دفتر کار مجازی شماست.
- اپلیکیشن : یک نرم افزار تحت اندروید میباشد که مستقیما به سرور اصلی و سیستم های سرزمین فایل متصل میباشد، کاربران میتوانند از طریق اپلیکیشن خرید و فروش خود را انجام دهند، فایل های خریداری شده را دانلود کنند
- مالی : بخشی مهم در پنل کاربری میباشد که ریز تراکنش های خرید و فروش و … را درون خود جای داده است
- تیکت : یک سیستم بسیار حرفه ای برای ارتباط خریداران با فروشنده ها، کاربران با پشتیبانی اصلی سایت، بازاریابان با مدیریت و فروشنده ها با مدیریت و دپارتمان های مختلف میتوانند ارتباط برقرار کنند، تا برای حل مشکلات احتمالی کمک بگیرند.برای هر محصول 6 ماه به صورت تضمینی از طریق تیکت پشتیبانی صورت میگیرد.
- امتیاز : امتیاز مربوط به سیستم باشگاه مشتریان میباشد، کاربران برای هر فعالیتی امتیاز مشخصی را دریافت میکنند، و میتوانند امتیازات را به کیف پول خود تبدیل کنند، امتیاز اینجا حکم پول نقد را دارد ولی فقط میتوانید با آن محصول خریداری کنید، هر امتیاز ۲ تومان ارزش دارد.
- کد تخفیف : در جشنواره های مختلف مسئول مارکتینگ محصولات جوان دیتا، کدهای تخفیفی را منتشر میکند که با این کدها کاربران میتوانند برای ثبت سفارشات خود تخفیف بگیرید، به کد تخفیف کوپن تخفیف هم میگویند، شما بعد از ارتقا پنل کاربریتان، میتواند به دلخواه برای محصولات کد تخفیف صادر کنید.
- پشتیبانی : تیمی برای حل مسائل احتمالی در جوان دیتا میباشد که وظیفه آنها کمک کردن به خریداران، فروشنده ها و بازاریابان میباشد همچنین تعریف دیگر آن کمک کردن فروشنده ها به خریداران میباشد. هر خریدار میتواند ۶ ماه از فروشنده خود رایگان پشتیبانی بگیرد.تیم پشتیبانی سرزمین فایل در دپارتمان های مختلف در حال فعالیت هستند
- محصولات ویژه : به محصولاتی گفته میشود که با تخفیف ارائه شده اند و تخفیف گرفتن برای این محصولات نیاز به کد تخفیف یا کوپن تخفیف نیست، این محصولات تخفیف روی آنها اعمال شده، کاربران بدون هیچ کاری با تخفیف میتوانند آنها را خریداری نمایند.
- مدال کاربری : نشان برای رسیدن به موفقیت های متعدد و نشان دهنده اعتبارات آن فروشنده میباشد.
- مدال محصول : نشان کلی محصول و نشان دهنده اعتبار آن محصول میباشد.
- تیک ابی : هر فروشنده ای که تیک آبی داشته باشد از همه لحاظ مورد اعتماد و اطمینان جــوان دیــتا میباشد، فردی تیک آبی دریافت میکند که تمام مدال ها را دریافت کند.
- وب سایت جوان دیتا هیچ گونه مسئولیتی در قبال فایل های فروخته شده در رابطه با پشتیبانی ندارد
این متن برای ناشران و تولیدکنندگان محتوا در سایت های دیگر میباشد:
سایت جوان دیتا چند فروشندگی میباشد، بیش از 100 فروشنده در این سایت در حال فعالیت است، به صورتی که فایل های خود را برای فروش قرار میدهند، فروشنده ای که فایلی از یک ناشر کپی کند در صورت شناسایی یا گزارش صاحب فایل اصلی، سرزمین فایل حق این را دارد که پروفایل ایشان را حذف و تمام مبالغ فروش محصولات مذکور را طلب کند(تا در صورت لزوم مبالغ برای خریداران واریز شود)
جوان دیتا در حد امکان فایل ها را در گوگل سرچ و مورد ارزیابی برای کپی نشدن از ناشران محترم قرار میدهد، اگر فایلی از یک ناشر ناراضی در سایت مورد فروش توسط یک فروشنده قرار بگیرید، صاحب محصول میتواند از طریق تیکت تخلف را گزارش تا هر چه سریع تر محصول توقف فروش یا به مالکیت صاحب محصول دراید
نکته : محصولات ایرانی شامل قوانین کپی رایت ایران میباشند و محصولات خارجی که فارسی سازی یا هر عمل دیگری روی ان ها انجام شده باشد شامل قوانین کپی رایت نمیباشند (به عنوان مثال اسکریپت مشابه اینستاگرام)
قوانین پشتیبانی مربوط به جوان دیتا
برای ارتباط و دریافت پشتیبانی از سرزمین فایل از قسمت تیکت ها بخش دپارتمان فنی ، مالی ، شکایت از فروشنده مربوط به سایت میباشد و بعد از ارسال تیکت بین 15 دقیقه تا 24 ساعت پاسخ داده میشود
موارد مربوط به پشتیبانی جوان دیتا :
مشکل در دانلود فایل ها
شکایت از فروشنده
سفارش سازی فایل ها به صورت اختصاصی
سفارش فایل خواص
طراحی انواع پلتفرم های سطح وب ، سایت ، تلگرام و…
راهنمایی و سوالات قبل از خرید
تسویه حساب
عودت وجه
تایید محصول
تایید مقاله
اتباط با پشتیبانی
09120335472
011-91010108
قوانین پشتیبانی مربوط به فروشندگان
ماده1: در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند (شامل پاسخگویی به تیکت ها، به روزرسانی محصول، رفع مشکلاتی همچون پخش نشدن، دانلود و ….) با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود.
ماده2: جوان دیتا دارای سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت میباشد که تمام پاسخ ها و تیکت ها زیر نظر تیم نظارت جوان دتیا انجام میشود، و پیش از اجرای درخواست های واریز وجه فروشندگان، تیکت های ایشان و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه فروشنده ای تیکت های باز داشته باشد یا تیکت های پاسخ داده شده و بسته شده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست وجه های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.
ماده3: پاسخگویی به خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت جوان دیتا الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس های شخصی خود، تیکت های ارسالی در جوان دیتا را بی پاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به تیکت های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم های پشتیبانی مستقل و خارج از جوان دیتا نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از جوان دیتا جهت دریافت خدمات پشتیبانی و … نیز ممنوع است.
پاسخ دهی تیکت ها به مشتریان بین 1 دقیقه تا 48 ساعت میباشد
قوانین مربوط به خریداران
بخش 1 : تمامی محصولات دارای 6 ماه پشتیبانی تضمین شده از فروشندگان را دارند ، در صورتی که پس از ارسال تیکت و سپری شدن 48 ساعت پاسخ تیکت از سمت فروشنده ارسال نشود و مشتری برای بخش پشتیبانی سایت تیکت و مورد زا گزارش دهد پشتیبانی جوان دیتا اقدامات لازم را با فروشنده انجام خواهد داد
بخش 2 : هرگونه تبلیغ محصول در سایت دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها ممنوع بوده و دیدگاه منتشر نخواهد شد اگر مجددا از سوی یک کاربر این اتفاق بیافتد بلافاصله بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
بخش 3 : استفاده از محصولات جوان دیتا فردی بوده، فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است، جوان دیتا این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان،دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف ،حساب کاربری شما را مسدود کند
بخش 4 : خدمات جوان دیتا به همان شکلی که هستند ارائه میشوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد.ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن،بی عیب بودن،امنیت و …ارائه نمیشود.همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویس های جوان دیتا که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه میشوند،فاقد اعتبار بوده و جوان دتیا هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.
بخش 5 : حساب کاربری هر فرد برای خودش میباشد، حساب کاربری قابل انتقال نیست.
بخش 6 : فروشنده ها هم میتوانند از محصولات دیگر فروشنده ها خرید کنند، همچنین بازاریابان هم میتوانند در کنار بازاریابی خود از محصولات سایت هم خریداری و استفاده کنند، در اینباره هیچ محدودیتی وجود ندارد.
بخش 7 : خریدار مینواند مدام العمر به محصولاتی که خریداری کرده اند دسترسی داشته باشند (جز اشتراک های ویژه)
بخش 8 : خریدار اشتراکات ویژه تنها از طریق سایت باید محصولات اشتراکی را دانلود کنند، محصولات اشتراک ویژه قابل ارسال از طریق پست، شبکه های اجتماعی و تلگرام نیستند، کاربران ویژه نمیتوانند درخواست ارسال کنند، زیرا محصولات اشتراکی به همین علت قیمت آنها خیلی کمتر است.
بخش 9 : خریداران تنها از طریق تلگرام و سیستم تیکتینگ میتوانند مشکلات احتمالی خود را اعلام کنند، ما در sms، ایمیل و … پشتیبانی نداریم.
بخش 10 : باز گشت وجه :
الف : در صورتی که محصول خریداری شده از سمت شما (خریدار یا مشتری) قابل دانلود نباشد و بعد از ارسال تیکت 24 تا 48 ساعت فایل ارسال نگردد امکان عودت وجه از سمت مشتری امکان پذیر است (محصولات لایسنس دار ممکن هست در بعضی مواقع با تاخیر کوتاه ارسال گردد)
ب : امکان بررسی ، تست فایل محصول تا 24 ساعت میباشد و بعد از گذشت این زمان امکان عودت وجه به حساب بانکی خریدار به هیچ عنوان نیست ، همچنین در صورت گزارش مشکل دار بودن محصول پس از 24 ساعت برای فروشنده و در صورتی که بین 3 تا 7 روز فروشنده مشکل را نتواند رفع کند امکان عودت وجه به حساب کاربری فرد در کیف پول سرزمین فایل است ، توجه کنید این وجه قابل برداشت به حساب بانکی نیست و فقط قابل خرید از سایت میباشد
پ : محصولات دارای لایسنس با توجه به این که از کمپانی های جهانی تهیه میشوند با توجه به قوانین اون پلتفرم ها بازگشت وجه انجام میگردد ، قبل از خرید حتما از طریق تیکت یا دیدگاه سوال کنید (توجه کنید در صورتی که قبل از ارسال لایسنس در تیکت در خواست برگشت وجه نمایید 20 % هزینه که شامل : 9 % مالیات بر اساس مصوبه اداره مالیات + 3 % درگاه پرداخت + 8% که شامل پشتیبانی سایت ، فروشنده و جریمه بررسی نکردن محصول قبل از خرید میباشد )
تبصره : تقریبا 99 درصد محصولات داخل سایت هیچ گونه محدودیت و لایسنسی ندارند و تنها تعدادی از محصولات بسیار کم و انگشت شماری دارای لایسنس میباشند مانند ، چیت دوتادو ، چیت وارزون و چیت فایوم که در جوان دیتا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و تا الان به دلیل رضایت تمامی مشتریان بازگشت وجهی انجام نشده است
ت : محصولات که اصطلاحا چیت نام دارند و برای بازی های انلاین استفاده میشوند ، قبل از خرید از طریق تیکت یا دیدگاه درصد بن شدن را سوال کنید ، تا پاسخ دقیق خدمت شما ارسال شود ، بن شدن جز قوانین بازگشت وجه محسوب نمیشود (اکثر محصولات به دلیل تهیه از کمپانی های بزرگ انتی بن و بن نخواهید شد ،تمامی موارد بر عهده خریدار میباشد)
بخش 11 : خریدار حق توهین کردن در سیستم تیکتینگ یا راه های ارتباطی دیگر را ندارد، ابتدا مشکل خود را ارسال میکند، اگر پرسنل پشتیبانی نتوانند مسئله را حل کنند در نهایت وجه خریداری شده به خریدار عودت میشود، در صورت توهین، پرسنل پشتیبانی حق این را دارد دسترسی به فایل را بسته و حساب کاربری فرد خاطی را مسدود کند.
بخش 12 : برای استفاده از کل خدمات جوان دیتا کاربران باید ثبت نام کنند و مشخصات ارتباطی خود را در پنل کاربری تایید کنند
بخش 13 : کاربران قبل از خرید باید اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر را کسب کنند، ما برای هر محصول توضیحات لازم را قرار داده ایم، اگر کاربر باز هم قبل از خرید با توجه به توضیحات محصول ابهامی داشت میتواند از بخش دیدگاه های همان محصول سوالات قبل از خرید خود را از فروشنده بپرسد، سپس خرید خود را انجام دهد، امکان عودت وجه در صورت خرید اشتباه امکان پذیر نیست
بخش 14 : بعد از ثبت تیکت کاربر باید 24 تا 48 ساعت منتظر پاسخ فرشنده یا دپارتمان موردنظر بماند، اگر پاسخ تیکت بیشتر طول کشید میتواند برای پشتیبانی سایت از فروشنده شکایت ثبت نمایید تا اقدامات لازم انجام شود
بخش 15 : خریداران میتوانند نظرات خود را درباره محصول خریداری شده در دیدگاه همان محصول ثبت کنند، اما سوالات مربوط به مسایل فنی میبایست از طریق سیستم تیکتینگ ارسال نمیاند و دیدگاه های مربوط به پشتیبانی تایید نمیگردد
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت جوان دیتا ،خریدار مفاد توافقنامه و ضوابط جوان دیتا را پذیرفته و نیازی به اخذ امضا از خریدار نیست.جوان دیتا در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.